marți, 19 iulie 2011

Nu luati sandale din Calarasi


                                                                                    Daca esti pitipoanca ,Calarasi este un oras super-fashion!..daca esti in cautare de ceva..normal,purtabil,de bun gust..Hmm..ar fi bine sa nu te muti  aici altfel vei ajunge ca mine, si vei face o criza de nervi.

   Mda..Nu ca ar veni cineva intr-un asemenea oras pentru a-si cumpara haine ,accesorii sau alt ceva :)) (doar nu exista asemenea persoane nebune :)) )ar u vorbesc acum pentru cei de aici, care,sper ca au macar jumatate de ceier sa isi dea seama ca nu prea au sanse sa gaseasa ceva calumea.

   Am mers din magazin in magazin,am transpirat ca o vaca si abia am gasit ceva mai cute,fara bile,paiete,sclipici,roz aprins sau flori mari cat capul meu si pliiine cu paiete...-.-

   La Leonardo,am gasit niste pantofi atat de urati ca nu mi-as fi putut imagina nici in cele mai negre cosmaruri ale mele..niste pantofi cu varf ascutit,tocuri imense(deja nu se mai numeau tocuri ci mai mult ,,toace" :)) )un model hidos cu roz aprins si pantofii erau aurii.

   Dar fix cand eram pe punctul sa ma sacrific si sa imi iau niste tampenii cu sclipici pentru ca in fiecare magazin numai de asta aveam parte am gasit o pereche de sandale kawaii care chiar imi plac :x...

   Ehhh..acest articol chiar m-a facut sa nu mai fiu asa de nervoasa pe moda asta tampita din Romania(sau mai bine zis din Calarasi...)

Un comentariu:

  1. Eu nu mai imi cumpar sandale din calarasi de 3 ani. Sunt perfect de acord cu ce scrie in acest articol.

    RăspundețiȘtergere