sâmbătă, 16 iulie 2011

Tokyo summer fashion-Tōkyō no natsu no fasshon

V-am enervat deja?..Imi pare rau..pentru voi.Pentru ca am revenit cu inca un articol : Moda care ii place lui eu :p..Moda din Tokyo..si mai exact moda pentru vara..Nu o sa va pun poze cu clasicele harajuku(cu hanorac si multe accesorii) pentru ca e un blog despre vara,si sa porti hanorac pe o vreme ca asta..ei bine..stim cu totii ca e sinucidere. :))



Aceasta este tinuta purtata de Ecatherine,un model gothic din japonia.Dintre toate tinutele pe care le-am gasit aceasta se numara printre preferatele mele.Tricou verde cu iepurasi roz,asortat cu sosetele cu buline si o bratara.si chiar si Miruna ne-a spus ca verdele este la putere anul acesta.










O rochie cu roz si alb,cu jacketa alba ,in combinatie cu cizmele si geanta roz cu flori.Este perfect pentru o iesire in oras cu prietenii pentru ca este un outfit simplu dar dragut.(Nah ca nu am mai zis kawaii)..Scufita Rosie la oras..
 Face parte din colectia ,,Harajuku" si este intr-adevar o tinuta funky.(Imi place fusta...si sapca :)) )

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu