sâmbătă, 16 iulie 2011

Ohayo!-o mica corectie articolului anterior


Deci eu ma ocuop cu:

1.Fashion-harajuku/decora/punk..etc..Adica pe scurt orice lucru de care nu ati auzit si va scoate din sarite

2.Muzica-Niste miorlaieli japoneze sa va ajunga pentru toata vara :)) (vara e pentru oricine ,chiar si pentru j-rockeri)

3.Jural-Uuu..Lucruri nemaivazute din minunata mea viata :)) (stati linistiti,o sa ma abtin cat pot de mult sa vorbesc despre asta :)) )


4.Topuri-o sa mai pun din cand in cand cate un top 10/top 5/top 3...cu ce imi mai vine in minte ( de exemplu top 5 costume de baie :)) )

5.ShAlaaa-Chestii inutile care imi trec prin cap pentru a arata ca mai traiesc si a va enerva pe voi :))

6.Love-hmmm...nu stiu ce as puteas spune despre asta dar nah..ce fel de fata as fi daca nu as vorbi si despre asta? :))

7..7...aaa da..7.Anime-stiam eu ca AM UITAT CEVA...Animee!
^^^^^^^^

Si acum,in incheiere ,ca sa nu va apuce disperarea si sa spuneti ca nu e nimic despre vara,si sa nu apara fandositi carora nu le convine si sa sara cu gura,.o sa va spun de acum ca :

-La moda nu trebuie sa se vorbeasca numai de cea din reviste.Asa ca eu vorbesc despre harajuku...in sfarsit ceva nou (vor fi si articole in care ma voi vaita de ce am citit pe net despre moda.. :)) )

-Muzica de vara..nu e nevoie numai de cea de la radio.Cum am mai zis..vara e pentru toti ,chiar si pentru j-rockeri,punkeri,emo..etc (rectific : APROAPE pentru toti...manelistilor nu le dam nimic:)) )

-.Stiu ca animeurile nu sunt considerate chiar ceva pentru vara,dar unele episoade de vara sunt kawaii :p (nu va obliga nimeni sa cititi)

-Si orice lucru,oricat de aiurea..poate fi transformat pentru ceva de vara..DE ce toti trebuie sa facem aceleasi lucruri vara?-.-..hai sa gasim si putina originalitate






Sper ca asta sa va ajute sa va mai racoriti : An cafe-Snow Scene

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu